Sonorizarea la eveniment – un element esential

Atunci cand pregatesti un eveniment sunt o multime de aspecte de care te preocupi: locatie, mancare, décor, muzica, invitatii, momente artistice necesare – totul pentru ca momentul sa fie unul memorabil si pentru ca toata lumea sa se simta bine.

De cele mai multe ori se consuma multa energie pentru a alege formatia sau solistul cel mai potrivit. Este un lucru minunat, caci muzica live iti va asigura acea atmosfera autentica si personala pe care o doresti la evenimentele importante. Dar nu uita ca o trupa sau un solist nu poate canta toata noaptea. De obicei va avea un repertoriu impartit in 2 sesiuni de 30 – 45 de minute. Ce faci in restul timpului? Pentru ca e nevoie de muzica! Cred ca suntem cu totii de accord ca la o petrecere singurul element care chiar nu poate lipsi este muzica!

Indiferent ca vorbim despre o nunta, un botez, o aniversare sau o petrecere corporate, cea mai buna solutie este sa te asiguri ca ai un DJ. Sunt destule oferte pe piata, dar asigura-te ca vei lucra cu unul care iti poate pune la dispozitie toate echipamentele necesare pentru sonorizare. Localurile au, in general, doar strictul necesar in aceasta privinta. Pentru ca sunetul sa fie unul de calitate, iti trebuie un profesionist.

Sonorizarea si efectele vizuale speciale constituie un element esential al unui eveniment, crede-ne pe cuvant! Avem deja multi ani de experienta: daca sonorizarea este proasta atunci evenimentul nu va fi perceput ca fiind unul reusit.

Informeaza-te din timp si stabileste o intalnire cu DJ-ul. Vorbeste cu el in legatura cu serviciile de sonorizare si aparatele pe care le detine. Avand in vedere ca tu iti cunosti cel mai bine invitatii, este indicat sa elaborezi impreuna cu DJ-ul playlist-ul pe care il doresti la eveniment, lasand totusi loc de improvizatie si creativitate pentru acesta.

DJ-ul trebuie sa stie toate detaliile importante despre locul in care va avea loc evenimentul: marimea salii, numarul de invitati (gradul de ocupare), spatiul de dans, dotarile salii. Astfel, el va putea sa iti spuna exact ce echipamente sunt necesare. Inainte de petrecere se fac probele de sunet.

Un DJ bun va sti si cum sa intretina spiritul de petrecere si cum sa optimizeze momentele in care se vor tine discursuri – in echipamentele sale se vor regasi mereu microfoanele de calitate. Ganditi-va cum ar fi ca in momentul in care un apropiat doreste sa spuna cateva cuvinte emotionante nimeni sa nu inteleaga nimic din cauza unui microfon lipsa/defect sau, si mai rau, toata lumea sa fie iritata din cauza fenomenului de microfonie? Un DJ bun va avea grija ca aceste lucruri sa nu se intample.

Un DJ profesionist va dispune de instalatii complete de sunet, atat pentru spatile inchise cat si pentru cele deschise – boxe, microfoane cu fir sau mobile/wireless, mixer, aparate de efecte speciale, de fum, jocuri de lumini.

Noi lucram de multi ani cu un portofoliu de DJ profesionisti si ne asiguram ca la eveniment sa existe echipamementele de sonorizare si lumini cele mai potrivite. Daca vrei detalii, te invitam sa ne scrii pe forumularul de contact. Sa fie muzica!